onsdag 25 april 2012

Nya skor...

Dagarna går och det händer inte så mycket just nu... I morrn ska jag på informationsmöte på skolan, det börjar bli dags att inse att Samuel inte blir mindre... Suck! Kanske svårt att förstå när man inte själv har barn, för det hade nog inte jag gjort... Tiden rusar fram och det kan komma över mig i bland. Vi har Samuel på Böleängens förskola och (vi ) Samuel har trivts otroligt bra med både fröknar och miljö. Det känns otroligt sorgligt och jag kommer förmodligen gråta när det är dags att säga hej då! Gråter nästan nu... jösses. Skulle jag någongång få ett till barn skulle jag självklart göra samma val igen :) Men jag ska inte ha några fler barn.


I går såg jag en tv-serie på ettan som heter "Så levde de lyckliga" och jag älskar den! Tyvärr är det bara ett avsnitt kvar men det finns ju Svt-play. Jag blir åter igen, rörd, över hur fina människor det finns! Å jag blir glad när jag ser hur mycket de tycker om varandra efter så många år tillsammans. Efter alla svåra saker de gått igenom... Helt fantastiskt. 
I kväll ska jag gå en prommis, tack pappa & M för barnvakt... vad skulle jag göra utan er? 
Med lägenheten står det stilla just nu, det känns så där men den har ju nyss kommit ut så jag får hålla ut ett tag till.
Hämtade ut ett par skor till Samis i förrgår och han blev såå glad för dem! Det gillas :) De må ha varit dyra men han avgudar dem ;) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar