söndag 29 april 2012

Lycka


Jag är såå otroligt glad & tacksam över det jag har... Men i bland behöver jag någon som berättar det för mig. Det jag tar för givet och i bland bara tycker är "okej". Det där tråkiga livet med jobb 8-17, barn som ska hämtas på dagis och det ska lagas mat, städas å fixas... Men det finns ju ljusglimtar! som dyker upp nu och då och som gör att man "orkar" vidare. I helgen har jag haft en sån helg. Jättemysigt!
Jag har tom fått lite färg i mitt bleka ansikte :) Å vi  har grillat å ätit massa godis :)
Dags att sova... slutar 12:00 i morrn, HÄRLIGT!

Lycka
Att vara lycklig är inte lätt att förklara
det kan vara känslor man har, som e helt underbara!
Att vakna varje morgon och veta att man gjort rätt
Är lycka för mig på många sätt
Äntligen har jag landat och nu är det som det ska
för den inre frid jag känner nu, den känns himla bra!

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar