onsdag 18 april 2012

Min lägenhet...

Jag ska faktiskt sälja min lägenhet. Jag har bestämt det nu, så om ngn känner ngn som behöver en 3:a i Sörberge så säg till :)
Det är inget förhastat beslut och det känns bra. Fast det är ett stort steg men ni som känner mig vet varför jag gör detta. Har trivts såå bra och det känns lite konstigt men det ordnar sig. Det brukar göra det. 
Klicka här =)

Jag har kommit i gång med mina promenader och det känns väldigt bra! Nästan så att jag kan känna skillnad, haha... näe, inte än men det kommer förhoppningsvis. Tänkte även börja cykla till jobbet, den dagen jag kliver upp i tid. Å det går ju mindre bra. Är så seg på morgonen! Måste skärpa mig. Jag börjar halv nio de veckor jag har Samuel och åtta annars, så det är ju inte toktidigt heller men lägger man sig vid tolv-tiden varje natt så blir man trött ;)





2 kommentarer: