måndag 2 april 2012

Härliga helg!

Vilken otroligt fin konsert vi var på i går! Med Sara Varga & Lars Hägglund... fick gråta några gånger och hann bli lite irriterad på alla barn som bara sprang omkring i kyrkan när man ville ha TYST. Men det är ju som det är med småbarn. Jag vet jag vet...
Middag hos Johanna i lördags och det var himlarns gott! sov ut i söndags, ända till klockan åtta (!) tänk att jag förstod det... men jag somnade om igen till tio å sen till kvart över elva. Svårt att sova länge när man ständigt kliver upp runt sju-tiden - vardag som helg. Det sitter liksom i. Förut kunde Samuel sova länge på helgen men nu gör han INTE det. Så synd för hans föräldrar ;)
Denna vecka är det kortvecka å det är såå skönt! 
Å i kväll är jag bjuden på middag till pappa & M, det är min son som har beställt mat så jag vet nog vad som vankas... Pizza. Det funkar =)


I dag är det även en speciell dag, för Johanna fyller år!
Grattis Johanna, hoppas du får en mysig dag med fina prestenter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar