fredag 10 februari 2012

Vab

Vad ska man säga... Vab en hel vecka... Mitt tålamod spelar på sista refrängen och jag är tom sugen på att gå å jobba! Herregud. Jag är rastlös och jag tror att vi har gjort ALLT man kan göra...
Ritat, bakat, lagt pussel, spelat memory, sett på film... u name it. Samuel har varit ganska pigg ändå men ändå för sjuk för att vara på dagis. Känner att det kommer att bli en bra lön nästa månad, eller inte.

I kväll är vi bjudna på middag och det ser jag fram emot =) å i morrn är det kalajs hos Kicki & Peter. Hoppas jag känner mig mindre snorig och mindre fnasig under näsan av alla snytande papper. Sen hade visst min bror gjort ett fint inlägg på min Fb... fick genast två som gillart så jag hade inte mage att ta bort det. Jag bjuder på'et! Å alla ni som känner mig vet ju att jag fullkomligt älskar öl... såå ;)
Nåja. Det är iaf fredag även om jag inte har den känslan just nu... Här sitter man i pyjamas när klockan är 12:30, fint! Måste hoppa in i duschen...
Jo, vi var på utvecklingssamtal i går på dagis och jag blev som vanligt rörd när det pratas om sonen. Sen kommer den här oron fram, det är snart slut på dagis-tiden... Han börjar 6-års till hösten! Spännande & skrämmande.

Nu ska jag försöka ladda tills i morgon...
Har hittat denna :) Lite utlandskänsla... (fast det tycker jag iofs att nästan alla partylåtar har)

Nu ska jag hoppa in i duschen och dansa ut ifrån den!
Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar