onsdag 1 februari 2012

Sjuk...

Ja, jag e sjuk... Det kom så passande, eftersom  jag hade planerat att åka till Stockholm i helgen. Men det är ju två dagar kvar tills dess, så jag ska vila vila vila nu =) Sen är det ju så tråkigt att vara hemma å inte ha ngt att göra oxå, det är det värsta. Sov säkert till 13:00 och sen  har jag plockat & städat... Tråkigt att vila oxå. Borde börja läsa en av alla böcker oxå, jag gillar ju att läsa men det blir liksom aldrig av.
Lyssnar på spotify och njuter av Ben Howard.. har ni hört honom förut? Helt underbar! Blir aldrig less på att lyssna på honom... såg att han spelat i Stockholm i november 2011 men det missade man. Nästa gång han kommer hit ska jag se honom!
Vad ska man säga? Otroligt bra!

Tycker att tiden rinner i väg just nu och jag känner att jag inte hinner med allt... Vill göra så mycket, spara pengar till en resa men samtidigt göra ngt kul NU oxå... Livets pusselbitar. Därför var jag så glad när det skulle bli en tripp till Stockholm i helgen. Ngt annat än att vara hemma. Jag saknar Samuel oxå. Hela tiden. Varje dag han är ifrån mig. Det må vara en vecka jag är ifrån honom men det känns som en evighet. Älskade son!

Samuel
Det bästa som finns, på denna vida jord
att vila vid din sida och lyssna på alla dina ord
Dina tankar och ditt sätt att vara
frågor som inte alltid är lätta att besvara
När du tar din hand i min & säger att du älskar mig mest i hela världen
Då är jag som lyckligast! Å tänk att jag ska få följa dig på färden
Genom livets alla val och alla vägar av snår
ska jag finnas här för dig, det hoppas jag att du förstår
Jag är så tacksam över att du finns i mitt liv, jag älskar dig!
Finaste Samuel, du betyder allt för mig <3



2 kommentarer:

  1. Han är verkligen det finaste som finns.

    SvaraRadera
  2. så fint du har skrivit och det stämmer han är det bästa som finns en underbar kille som vi alla älskar av hela vårt hjärta vackraste killen. kramar mormor och morfar.

    SvaraRadera