måndag 13 februari 2012

So true...






I dag blev det iaf jobb... å i kväll är det Kjell Bergqvist igen =) Bra! jag har ju sett klart på SoA nu och det känns så fruktansvärt tomt! Jag grät när det var slut och jag vet inte hur jag ska klara mig utan det...
I helgen har det varit fest hos Kicki & Peter, sen blev det tårta och grejer hos Samuels kusin. Å tror ni att han ville åka hem?? Näe. Inte alls. Inte någonsin. Han ville inte vara hos mamma. Men du ska till din pappa sa jag då, jag vill inte vara där heller! Okej... jag vill vara helt ensam. För alltid. När han äntligen satt i bilen, så frågade han om jag var sur på honom fortfarande.. nej sa jag. Jag ser det på din mun mamma, & dina ögon... Haha! Det går visst inte att dölja sånt längre, då vet man det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar