måndag 6 februari 2012

Mysigt...


Jag har nyss sett "30 grader i februari", en svensk dramaserie i 10 delar. Naturligtvis ville jag se den för att det handlade om Thailand men sen såg jag ju att Kjell Bergqvist var med så då blev jag ännu gladare. Tyvärr spelar han ju en bitter gammal man men han e så jäkla bra! Jag gillar honom.

Skulle nyss dricka lite te och som vanligt så är jag disträ... sätter in en kopp i micron och när jag ska ta ut muggen så finns det inget vatten i den. Jösses. Men jag är inte förvånad längre. Hur & när blev jag så här? Sen fick jag en middagsinbjudan på fredag och den tackade jag genast ja till=) En dag mindre att fixa mat till... Vilket gissel. Jag som avskydde att laga mat tycker helt plötsligt att det är helt okej... Men det är just VAD man ska äta som är svårt. I bland är det bra med förändringar. Allt som oftast kanske...

Det är min vecka att ha Samuel iaf =) och det känns såå bra... han ligger i min säng nu och när jag tittar på honom och inser vad stor han har blivit så får jag nästan ångest! För nästan 6 år sedan kom han till världen. Känns som en evighet sedan men samtidigt som i går...



Liten Samuel på promenad...

Dags att sova nu...
Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar