måndag 20 februari 2012

Längtar!

Till lördag och till utgång med mina fina vänner! Då blir det partaj med massa 90-tals hits som E-type står för =) & tänk att det fixade sig med biljetterna oxå, det tackar vi för!E-type - Det finns två artister som heter E-Type: 1) svenska sångare. 2) Engelska old school hardcore producent. E-Type (riktigt namn: Bo Martin Erik Eriksson)...

Jag hoppas att denna vecka går fort & att jag hittar ngt roligt att ta på mig oxå... som vanligt ett bekymmer ;)
Har haft en jättebra vecka och en jättemysig helg med översovning hos Kicki i två dagar och sen avslutades den med middag hos Johanna. Vilken tur jag har som har er !

 Lördagens citat kom från Samuel iaf... " Vad är du för en människa som kör innan jag har satt på mig bältet??" när hans morbror satt vid ratten, ska tilläggas. Haha... ja, just det. Men han hade ju rätt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar