torsdag 29 mars 2012

Vargen kommer...

Torsdag, fint väder & jag ska ut & äta (bestämde det nyss) MEN jag har fortfarande inte betalt räkningarna, hmm. Får göra det i kväll, det är ju dags. Dagarna går och det är snart april! Det går såå fort! fast jag älskar det... sommar, sol & värme är så välkommet! Johanna fyller år och även min barndomsvän Linda... undrar om det blir en tripp till Matfors denna månad? ;) Vore kul att träffa henne, det händer ju inte så ofta.
JO! på söndag ska jag till Tuna Kyrka, så det blir nog en resa till Matfors redan innan April ;) Sara Varga spelar & sjunger och jag fick för mig att det kunde vara trevligt. Har inte lyssnat mycket alls på hennes musik, (förutom den i melodifestivalen då) men jag läser hennes blogg varje dag och hon verkar vara en jättemysig tjej.  OCH hon har en väldigt fin pojkvän som oxå ska vara med & spela ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar