måndag 12 mars 2012

Helgen som varit...

Vilka fynd jag gjorde i lördags! Jag chansade och åkte på Din Sko för att hitta ett par stövlar som jag sett på rea men när jag kommer dit så hittade jag genast ett par andra skor som jag gillade. Så jag behövde inte vara besviken länge :) när jag sedan ska gå till kassan vänder jag mig om en sista gång och hittar stövlarna!!! Vilken lycka! Så då blev det genast svårt att välja men jag köpte faktiskt båda. Jag köper inte skor så ofta så jag slog till å jag var såå glad efteråt. Konstigt det där... man blir liksom glad för stunden av att handla.
Har tagit kort på dem men jag orkar inte ladda över dem nu så ni får se en annan gång folks. 


I fredags (vilken ordning jag har nu känner jag) hälsade jag & Samuel på Nils en stund och jag hann byta både blöja och pyjamas två gånger på lilla Elis. Har glömt bort vilket jobb det är med de små liven... Men de är mysiga oxå. Som vanligt gick tiden fort & Johanna och jag hann inte ens sätta oss ner så var klockan 22:00. Dags att fara hem.


Lördagkväll blev det iaf Melodifestival och som jag (å alla andra i Sverige) förstod så vann Loreen. Härligt! Jag grät nästan när jag såg hennes uppträdande... hon har sån inlevelse! Mamma, gråter du nu igen säger Samuel då... Det måste vara ngt fel på mig som gråter hela hela tiden! Lördagkvällen bjöd även på tråkigheter, jag blev sjuk. IGEN! Jag blir tokig! Fick feber och ont i halsen och det kändes inte alls roligt efter alla karensdagar och gud vet allt som jag haft på sistone. Men jag gick i väg på jobbet i dag ändå å det kändes bra en stund sen kom frossan tillbaka. Jag ork int mer!!!!


Har hittat några gamla kort som jag blir glad av att se, det får mig på bättre humör :)


Thailand 2009...

  Från båten till Koh Phangan


Full Moon, vilken grej att få vara med om!

Bilder som detta fanns det gott om att ta, vissa sitter faktiskt kvar i huvudet oxå...






Å Samuel med snyggaste frisyren ;)


KÄRLEK <3



Mamma älskar dig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar