fredag 23 mars 2012

Våfflor & fredag - två bra saker ; )

I dag fick vi godaste fredagsfikat på länge.... Våfflor! Supergott och jag tror även att det vankas det som middag menne... jag gillart så det är okej för mig... Å Samis kommer inte att säga emot ;)
Fyra dagar har jag jobbat & jag känner mig piggare & piggare för varje dag som går. Lite snorig och hostig men det får jag väl leva med.  Fick massage igår och det var såå skönt och behövligt i denna gamla kropp;) kom även på att jag har ett presentkort på Marielles Hud & Kosmetik här i stan så jag tog mig genast en titt på vad jag skulle ta & hitta på. Ansiktsbehandling var det första jag tänkte på men sen kom jag på fotvård. Så det får nog bli så, lite närmare sommaren =) vad kul med fina fötter & naglar!

Å såå himla skönt med fotmassage!

Jag längtar till jag känner mig helt pigg, så jag kan börja promenera igen... Jag älskar att gå med eller utan sällskap. Men det måste sättas i gång NU snart känner jag. Blir rastlös av att känna mig halvdålig hela tiden. Kommer liksom ingen vart med något.

En liten bild på armbandet jag fått av min son. Han sa i dag att jag skulle ta på det och ha det tills jag dör. Ska bli sa jag :)



Sen hoppas jag att Cissi får en superbra helg i fjällen med tjejerna, jag är bara L I T E avis serru...
Nästa gång är det min tur =) Kanske.
Nu ska jag drömma mig bort till en strand med tukosblått vatten i närheten... varma vindar, kanske en drink i handen och se solen gå ner...  Det kommer att ske, måste bara börja mentalt ;)
Adios amigos!


3 kommentarer: