måndag 26 mars 2012

Nya Converse!

I dag har jag klickat hem ett par BLÅA Converse =) Å jag blev såå glad av färgen att jag inte kunde motstå dem! Åt skogen med alla räkningar å annat tråkigt, dessa skulle jag bara ha...
Kan man bli annat än glad när man shoppar nya skor? Spelar ingen roll att jag redan har två par hemma, det är ju inte samma färg ;)
Min måndag är iaf räddad.
I kväll blir det prommis å tv & jag är såå glad att det är ljust ute när jag går hem för dagen! Love It! 

I helgen har jag förresten kollat in min brors lägenhet, hjälpte honom litegrann och jag ser fram emot när småpysslet ska göras =) Blev bjuden på middag på både fredag & lördag-kväll, såå trevligt & såå gott! Tack till Pappa & Marina samt Johanna med familj.
Cykling och Drakborgen blev söndagens nöjen å mamman var väl inte så nöjd över att sitta två timmar på drakis men jag hade ju lovat. Som tur var träffade jag en gammal Skandia-kollega som  jag kunde surra lite med =) 
Måste ta tag i det här med motion, hört det förr? jag kommer ingen vart. Jag bara klagar å sen blir det inte bättre för det. Tyvärr.
SKÄRPNING!
Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar