onsdag 25 januari 2012

Sons Of Anarchy

Jaha, då har man bara en säsong kvar och jag vill inte att det ska ta slut! Jag har gråtit floder, sprungit upp och ner i soffan av oro, blivit förbannad, besviken men även känt lycka vissa stunder... Jag vet att jag tjatar om denna serie men den är helt enkelt det bästa jag har sett... någonsin!




 I dag var det ännu kallare ute & jag som ständigt fryser.... jag föddes i fel land. Jag behöver sol & värme. 
I dag fyller Kickis Peter år men det blir inget firande förrän om en vecka =) jag som vill äta tårta ;) 
I kväll borde jag egentligen tvätta för jag har en "liten" hög nu men jag drar mig för att göra det... tvättstugan är tre hus bort och plus att det är kallt. Nja. En annan rolig sak jag ska göra är att betala räkningarna. Jag blir alltid så glad efteråt :) man kan ju säga att nästan hela kvällen blir förstörd. Om man skulle ta och vinna lite pengar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar