torsdag 19 januari 2012

Snart helg...

Det blev en rensningskväll hos Kicki igår & självklart lite te=) tänk att jag inte drack te för 1 1/2 år sedan... och inte vin heller. Konstigt men den som väntar på ngt gott, haha!
Sitter och drömmer mig bort till ett varmt land med massa sol! mysiga kvällar med restaurangbesök och sen dansa hela natten...Men det kommer nog, eller hur A? ;)
I dag har jag ingen son att hämta på dagis, vilket känns väldigt tråkigt. Men som Samuel säger själv: Pappa vill ju oxå vara med mig, annars blir han ledsen. Så sant  Är fortfarande himla jobbigt att "lämna" honom och jag gråter varannan söndag då det är dags. Men det är som det är och jag kommer nog aldrig att bli vän med den tanken.
I kväll ska jag åka och köpa lite vin till på lördag, då tänkte vi gå ut en sväng=) det var ett tag sen så det känns himla skoj, tror inte att det känns lika skoj på söndagen dock...
I morrn väntar fredagsfika och en lunch på Charm i vanlig ordning. Sen tänkte jag baka chokladbollar i kväll. Vi får väl se hur mycket energi jag har när jag kommer hem.
Hej på er!

6 kommentarer:

  1. Jahaja, du har en blog du ;-)
    Nya Bella?

    SvaraRadera
  2. Ja, precis Emil! Bella får passa sig;)

    SvaraRadera
  3. Bella är en ful tjockis, inte alls som du. :-)

    SvaraRadera
  4. Hörreduru Björn! Hon är väl inte tjock heller? :)

    SvaraRadera
  5. Jo det är hon. Känns som en sån tjej som försökte vara smal men tröttnade åt återgick till sitt fluggiga jag. Hakorna har hon haft hela tiden. Nu finns hon att tillgå med mage också. :P

    SvaraRadera
  6. Haha, jisus! Ska jag vara ärlig så har jag aldrig läst hennes blogg och än mindre vet jag hur hon ser ut :)

    SvaraRadera