tisdag 24 januari 2012

Ge mig lite sol!

Jag glömmer ju att jag har en blogg... Nu har det blivit en ny en vecka och i dag är det kallt! -14... I helgen blev det en tur till Birsta och sen utgång. En väldigt lugn sådan... Kom ändå hem vid halv fyra på morgonen då sista bussen gick från stan. På söndagen gick jag en långprommis iaf och det var superhärligt att vara ute, kanske att jag kommer igång med mina promenader igen. Har varit dåligt med det på sistone, tyvärr.
Längtar till sommaren och all värme!
Vi har fått stegräknare på jobbet oxå, det skulle inte vara en tävling men det har det ju blivit ändå...Alla  är som galen! Å naturligtvis glömde jag den i  morse, så i dag blir det inte många steg för min del.
Men vi kanske kan gå något i veckan Johanna? :)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar