onsdag 18 januari 2012

Det tog sin lilla tid...

.. att komma på att man hade en blogg att skriva i:) Eftersom jag har S denna vecka oxå (iaf till på torsdag vad jag vet nu, då pappan jobbar borta) så går den mesta tiden åt till honom. Det ska lagas mat och pysslas, se på film eller barn-tv och ev en saga. SEN är det min tid:) är oftast väldigt trött på kvällarna men jag vägrar att gå och lägga mig för det. Varenda liten minut ska tas till vara på... vilket resulterar i en toktrött My dagen efter. Å jag gör om samma misstag varje dag så jag verkar gilla att ha det så här.
I kväll ska jag förhoppningsvis få komma hemifrån en stund, om barnvakten (dvs min bror) ställer upp å är med S en stund. Vore toppen isf:) Då ska det rensas kläder hos Kicki minsann! Vilket jag älskar. Städmani som man har.

2 kommentarer:

  1. vilken jättefin blog du har gjort man blir imponerad och bilderna var toppen samis är så fin.
    kram marina

    SvaraRadera
  2. Tack tack! nu får ni fortsätta läsa:)

    SvaraRadera