torsdag 25 oktober 2012

Tiden går så fort!

Dagarna rinner i väg och det är KOLsvart på morgonen när man kliver upp. DET gillar jag inte. Jag vill ha sol och värme, det går så mycket lättare att kliva upp då. Jag hinner hem och äta sen när jag ska ut & gå på kvällen då är det mörkt igen. Suck! Jag bara längtar till 1: februari! :) sen är det inte mycket kvar på vintern när vi kommer hem ;) fast å andra sidan vill jag inte att tiden ska gå så fort... Vi blir äldre... Samuel blir större och vill INTE ha pussar längre... Han vill i bland inte lyssna till varken fröknar eller föräldrar... och jag antar att kramen jag får när jag lämnar honom på fritids inte kommer att vara för evigt. Sånt gör ont i hjärtat. Småsaker för andra men inte för mig. Jag har ju bara Samuel. Å det är inte så bara :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar