tisdag 9 oktober 2012

Besviken...

Såg att Ben Howard skulle komma till Sverige en gång till detta år, 17:e december på Berns. Blev såå glad och tänkte att denna gång ska jag inte missa honom! tyvärr finns det inga biljetter kvar :( :( :( trodde inte att så många visste honom  men sen såg jag att han hade varit på Way Out West i sommar oxå... å  jag missade det oxå. Han var visserligen bara stand in men han spelade. I Sverige. Jag hoppas så innerligt att jag får se honom nästa år... det är inte många artister jag vill se men han och James Morrison är två som jag verkligen vill höra live.

Ben Howard


James Morrison

Men jag får väl vänta... sjunger ens James i Sverige över huvud taget??
Hur många gånger har jag inte lyssnat på deras låtar och gråtit, blivit glad & hoppfull och sen går det en tid men jag kommer alltid ihåg känslan jag hade när jag lyssnade på dem första gången...
Underbara musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar