måndag 15 oktober 2012

Min snygging!

På väg med pappa...

Har varit en jättefin helg på alla sätt & vis! Hela förra veckan var bra, var ute & gick nästan varje dag och det det känns såå skönt! På lördag var jag bjuden på middag och kvällen var himla mysig. Lite skrämmande att gå hem i mörkret själv bara... Fick mycket gjort i går oxå, eftersom det regnade nästan H E L A dagen. 
Samuel visar väldigt mycket humör nu för tiden... Han ska vara tuff fast ändå liten? det kommer små kommentarer hela tiden men det slutar oftast att han är den där mysiga ungen ändå :) Han vägrar även att vara med på div aktiviteter, jag får nästan panik när jag hör hur många grejer alla barn sysslar med! Vi har ju provat några saker men han blir såå blyg och allt bara låser sig för honom. Han blir arg och sen vill han inte vara med ngt mer. Nu sist var det simskola. Får väl vänta tills det känns bra... för grejen är att han inte är särskilt blyg annars. Prestationsångest och är så liten, hua!

Nu ser jag fram emot fredag, då blir det middag på O'learys med jobbet :) 
Hasta la vista baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar