måndag 13 augusti 2012

Tillbaka till jobbet...

Tillbaka till verkligheten igen. Samuel börjar på fritids i dag, stora killen!

Har haft en jättemysig semester! har varit lite överallt men ändå tagit det rätt lugnt... Fixat lite hemma, varit två svängar till Stockholm, (en med och en resa utan barn) gått på Gröna Lund, shoppat och varit på partaj...  klättrat på Skuleberget, sovit på hotell, åkt båt till Ulvön, badat ( fast det har vi nog gjort minst av) gått Tarzanstigen & Björnstigen på Södra berget och sen var vi ju en sväng till Furuvik när de öppnade. Sen såg jag ju Kent & Bryan Adams när de spelade här i Sundsvall, det var riktigt riktigt bra! Jag svävade på moln efteråt... kanske var det cloud number nine ;) haha
Å inte att förglömma, min resa till Skiathos! Om jag hade hur mycket pengar som helst så skulle jag bara dra i väg igen! för denna sommar har inte varit det minsta rolig. Fy!
OCH vi har ju firat vår underbara 6-åring <3
Älskade ONGE !

Här kommer mera bilder =)

Skuleberget! 

Ulvön
Min son ÄLSKAR att klättra i berg och att jämföra höjder! Ja, att jämföra ganska mycket men det bästa han vet är att åka till Södra berget...

Södra...
Tarzanstigen är en välbesökt äventyrsstig...



Sen blev det Bryan!

Lovely!


Å i lördags blev det ett besök på Skatan... Med Minna & Joe


Såå mysigt! Tänk om man hade en stuga på andra sidan... mmm
Nåja. Nu får man allt vänta på att vara långledig igen, iaf till januari... Förhoppningsvis :)
Thailand.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar