fredag 31 augusti 2012

Öroninflammation

Nu hart det gått en vecka till, hux flux... Förra helgen var nog den bästa helgen jag har haft på länge :) Fint väder och massa galenskaper! Har även firat E som bjöd på grillat i veckan och det var väldigt skönt att komma till dukat bord... & äta tårta ;)
Nu när jag tittar ut så är det ÖSregn. Samuel vaknade halv sex i morse och hade ont i örat och i dag hade de gympa för första gången på sex-års. Det enda han har tjatat om denna vecka å så kan han inte vara med, tyvärr. Jag lider med honom just nu, det är hemskt att få öroninflammation. Man vet inte vad man ska ta sig till... Hoppas att han får penicillin i dag! Lilla Samis! 



Detta "hjärta" såg jag en dag på parkeringen när jag klev ur bilen...
Ett tecken :)

Hur som helst så kommer några bilder från helgen som varit och nästa helg fyller J hela 30 år :) det ska firas & han har absolut ingen aning om vad som komma skall ;) Ska bli såå kul!
I dag blir det lunch på Charm, som vanligt på fredagar och jag har insett att mitt paraply sjunger på sista refrängen, dags för ett nytt. Jag har även fått min lägenhet såld och det tänkte jag fira med en Lady Gaga konsert i Stockholm. Hade varit såå häftigt! Vi var så nära att åka men vi bestämde oss för att stanna hemma. Men jag tycker om våra spontana ideér Cissi :) Nästa gång gör vi slag i saken.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar