fredag 17 augusti 2012

Freitag!

Fredag och jag har jobbat en vecka. Har gått långsamt och det fina vädret har visat sig utanför! What?! Kul för de som e lediga så klart. I går fick vi vårt nya kylskåp & vår nya frys :) Kylen är jag mest tacksam över för den vi har nu är helt värdelös! Storhandla är ingen idé alls. Så hemskt litet är det. Å gammal som tusan! Men vi har ju ett kök som ska göras om i framtiden så nu har vi ingen riktig plats för dessa stora klumpar. Men det får väl se ut som det gör ett tag nu... Det kan bara bli bättre. Jag e glad i vilket fall :)
I kväll ska vi gå på marknad, mest för att Samuel ska få åka karusell, som mormor & morfar har lovat  honom :) det var oxå det första han sa i morse när han vaknade... Fredagsmys och karusellåkning.  

I går var jag ute och cyklade med min son och det var såå fint väder och jättevarmt i vattnet vi stannade vid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar