fredag 29 juni 2012

Sista dagen på dagis...

Låter kanske fånigt men så är jag känslig oxå. Jag är som jag är. Grät hela vägen till jobbet i morse och jag trodde verkligen att jag skulle kunna hålla mig! Sista dagen jag lämnade Samuel på Böleängen, känns i hjärtat  kan jag lova. Alla fina fröknar och alla fina barn som han trivts så bra tillsammans med. Nu blir det 6-års och nya fröknar och barn. Jättebra det med och jag är OTROLIGT nöjd med valet av dagis och har känt så hela tiden. Synd att jag inte har fler barn som kan fortsätta gå där ;) Stora killen som flög upp ur sängen i dag, snart har jag sommarlov mamma! Ja... det har du! Sista dagen på dagis...

För snart 6 år sedan låg du i min famn med små små händer och ögon så blå,
Livet förändrades över en natt och jag visste redan då
Att all min kärlek, den skulle du få!




2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig !
    De är så trygga på dagis..
    Och på skolan ska de bli så stora.
    Jag gruvar mig för att Filippa ska sluta nästa år... kommer säkert böla jag med. Mest för att jag kommer sakna den tryggheten de har hos de fina fröknar som vi också har på dagis.

    kram på re gummman !
    //V

    SvaraRadera
  2. Ja... visst är det hemskt... det har lagt sig lite nu men det kommer över mig nu & då. Kändes i maggropen när vi skulle tömma hans hylla och ta med ALLA teckningar... Kommer att sakna dem alla!!!
    Kram till dig oxå, ha en jätteskön sommar!

    SvaraRadera