torsdag 14 juni 2012

Skiathos :)

Nu har vi äntligen bokat en resa, efter många om och men, så nu bär det av till Skiathos =) Å jag är såå glad för det!



Å jag hoppas verkligen att det blir fiiint väder, har dock hört att det kan bli lite svalare av havsbrisen längst kusten. Fast det blir nog bra.
Har inte börjat packa än men pass har jag fixat iaf :) det gick ju ut i augusti... efter 10 långa år. Många resor man har gjort på det...
Samuel frågade om jag bara skulle vara borta en natt, när jag sa att jag kommer hem på lördag igen...men det var ju lördagen efter jag menade.
 Men mamma, du kommer säkert att börja gråta innan du åker! Ja, det kommer jag alldeles säkert att göra. För jag kommer att sakna honom som en tok. Å jag har resfeber varje gång jag ska ngnstans och det betyder (för min del) att jag inte vill åka, att jag hellre vill stanna hemma. ALLTID. Sen har jag världens bästa vecka/veckor i värmen & vill nästan inte ens hem?? Konstig man är. Självklart vill jag ju hem men det är verkligen såå härligt att åka utomlands.
Så om jag känner mig själv rätt, så packar jag nog fredagkväll (åker på fredagnatt). Vet inte varför men då packar jag som bäst:)

Har inte skrivit på länge här heller (ser jag nu) har hållit på så mycket hemma och min sabla lägenhet verkar aldrig bli såld! Gah! Ska det vara så svårt? Den är ju så fin... tycker jag ;)
Nu blir det lunch följt av massage =)
Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar