torsdag 1 november 2012

Här kommer natten...

...kall & underbart lång....

Såg på Så mycket bättre i söndags (tv4 play) och jag tyckte att det var så otroligt bra! Så egentligen borde jag ha skrivit detta inlägg då jag var mest lyrisk. Jag grät... inte ovanligt iofs men jag blev såå rörd. Miss Li och Darin & Maja... herregud. Jag ryser. Tror att Darins låt blir nya September ;) Kanske har jag rätt..

Lyssnar på Wolf  & When I grow Up med First Aid Kit och massa låtar med Ed Sheeran... har hittat så mycket bra på sistone så listan kan göras lång! Tur att man kan lyssna på jobbet. Känner mig deppig ena sekunden för att sedan känna mig glad. Jag längtar till resan men det är ju ett tag kvar och jag vill verkligen inte att det ska bli vinter! Jag hatar att frysa. Skulle vilja åka en helg till Stockholm, shoppa, äta ute och dricka vin mitt på dagen...  Sen skulle jag såå gärna vilja ha en biljett (eller helst två) till Ben Howard på Berns. Tjatig jag vet... 
Till helgen ska jag ha sällskap av en finfin männsika ;) H E L A helgen. 
När katten e borta dansar vi på borden :) Lördag blir det festligheter igen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar