måndag 1 september 2014

En dag kvar på jobbet...

Jag har EN dag kvar på jobbet! Sen går jag hem och är hemma tills Ebbot kommer... Kan nästan inte förstå, har ju varit här i nästan fem år och inte varit ledig mer än en semesterperiod som mest.
Känns jättekonstigt men jag är oxå väldig trött i hela kroppen när jag kommer hem. Tänkte att jag skulle kunna jobba ända fram till förlossningen men som det känns nu på em så vill jag vila.

Om två veckor och två dagar har vi tid för snitt, får se om han kommer tidigare eller om han vill vara kvar tills dess :) Eftersom J är i Örebro denna vecka så vore det bra om det inte hände när han är 5-6 h bort :/ Meeen det ordnar sig isf, enligt honom. Tror ju tyvärr inte att han hinner hem men vi får se när och hur allt händer. 
Samuel kom tidigare och jag fick värkar hemma på natten.... dagen innan planerat snitt.
Så jag är beredd :)  Har packat kläder, filt & blöjor till Ebbot men inget till mig själv. Än. 

Förra gången hade jag inte packat ngt heller, jag gör ju gärna det när jag är under "press" men då kom J på BB och hade stora resväskan med :) å när jag tittar i väskan så ligger det kläder där i, som jag inte använt på 100 år! jag höll på att skratta ihjäl mig! han har verkligen ingen koll på vilka kläder jag använder och vad jag tycker är sköna och behagliga kläder efter ett snitt. Så denna gång ska JAG packa ;)

Ja vad ska jag mer skriva... att jag är rädd för snittet... att jag förmodligen inte kommer att få sova bra på väääldigt länge.... men det är det värt. Alltid.
Det jag ser mest fram emot är ju så klart att få träffa krabaten i magen men oxå att få vara med om första mötet mellan Samuel & lillebror... blir tårögd bara jag skriver om det!
Finns ingen som har längtat så mycket efter detta! finns ingen som har pussat på & pratat så mycket med magen... Han har varit så intresserad innan det ens syntes att det låg ngn där.
Världens bästa storebror !!! Mitt stora hjärta <3






Å ringen som jag inte kunde få på mig när vi gifte oss men som jag nu kan ha. Stundtals.
Det hände mycket 2014, både bröllop & nu förhoppningsvis, barn.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar