tisdag 29 januari 2013

På fredag!

På fredag, då är det dags! Då får jag äntligen känna värme och känna sand mellan mina tår :) som jag har längtat! jag önskar på ngt sätt att detta inte hände nu, att jag kunde få längta lite till men det är väl hög tid att få uppleva min längtan :) Eller iofs, det är ju kanske fyra dagar kvar för på fredag så blir det en tung resdag (som börjar 5:40!!!) med först tåg och sen flyg i 10:15 h. 
Första gången jag flyger med Thai Air och jag fick höra för ngn dag sedan att allt e gratis på planet ... trevligt! Jag hoppas att Samuel kommer att sova mestadels eftersom vi landar tidigt på morgonen i BKK. Alltså miss i nassen i Sverige. 
Vi har nu bokat boende för de två första nätterna och två nätter på Phi Phi och sista veckan har vi hyrt ett litet gästhus :) nämligen detta. Egen pool å grejer och allt ser fräscht ut. Tror ni att Samuel kommer att trivas?? ;)

Sååå, det är inte så många nätter som blir bokade på plats men det känns okej ändå =)
Rundar av detta inlägg med en text som jag tycker väldigt mycket om...


Well you only need the light when it's burning low 
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go... 


Tänk på det ni ;)

2 kommentarer:

  1. Tjena Kongen ! ;)
    Åhhh vad skönt det låter med värme..
    Ha så skönt.
    det lilla gästhuset ser ju jätteysigt ut.
    KRAM V

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Eller hur! Jag längtar som en galning :)
    Vi tänkte ju inte boka ngt innan men när jag såg detta så kunde jag inte låta bli :)
    Samuel har nedräkning på kalendern hemma :)
    Tack så mycket!
    Kramar till dig Silvia !!

    SvaraRadera