lördag 15 september 2012

The Gabe Dixon Band


Nu har jag hittat en ny artist, bara så där! Jag hörde denna låt på radion i dag och har hittat fler bra låtar med dem... Jag blir så glad varje gång jag får höra något som berör mig så mycket... fastän jag aldrig hört dem förut. Vad skulle jag göra utan musik?!

All will be well
Even after all the promises you've broken to yourself
All will be well
You can ask me how but only time will tell



Men sen måste jag lägga ut ett klipp från Brolles Rock N' Roll On Tour  när han var i Sundsvall... 
det är inte jag som filmar men jag står bredvid människan som klappar händerna som en galning. Höll på att skratta ihjäl  mig när jag såg detta :) känner henne inte men hon ville gärna surra med mig hela tiden... ja, utom när hon klappade då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar